Povinně zveřejňované informace orgánů veřejné správy

Obec Jakubčovice nad Odrou
  1. Oficiální název:
  2. Obec Jakubčovice nad Odrou
  3. Důvod a způsob založení:
  4. Zákon o obcích 128/2000
    "Obec, která má alespoň 3000 obyvatel, je městem, pokud tak stanoví předseda Poslanecké sněmovny po vyjádření vlády. Obec je základním územním samosprávným společenstvím občanů; tvoří územní celek, který je vymezen hranicí území obce. Obec je veřejnoprávní korporací, má vlastní majetek. Obec vystupuje v právních vztazích svým jménem a nese odpovědnost z těchto vztahů vyplývající."
  5. Organizační struktura:
  6. Zastupitelstvo obce

    Rada obce

    Výbory obce

    Komise obce

  7. Kontaktní spojení:
  8. Korespondenci a dotazy směřujte na:

    Josef Richter
    Jakubčovice nad Odrou 13
    742 36 Jakubčovice nad Odrou
    Česko (CZ)
    tel: (+420) 556 748 489
    (+420) 556 748 045
    fax: (+420) 556 748 045
  9. Bankovní spojení:
  10. ČS, a.s., pobočka Odry
    č.u. 1765066399/0800
  11. Identifikační údaj IČO:
  12. 60798483
  13. Identifikační údaj DIČ:
  14. Organizace neni plátce DPH.
  15. Rozpočet v tomto roce:
  16. Připravujeme
  17. Žádosti o informace:
  18. Požadované informace lze na obecním úřadě získat na základě ústní nebo písemné žádosti nebo prostřednictvím telekomunikačních zařízení.
  19. Příjem žádostí a další podání:
  20. Veškeré žádosti adresované OÚ převzaté prostřednictvím podatelny, faxem nebo elektronickou poštou musí být zaevidovány v samostatném podacím deníku. Ze záznamu v podacím deníku musí být zřejmý postup vyřizování žádostí o informace (pořadové číslo, datum podání žádosti, označení žadatele, obsah žádosti, způsob vyřízení, náklady, úhrada, kdo žádost vyřizoval, kdy a jakým způsobem žadatel informaci převzal).
    Sdělení žadatele, že trvá na poskytnutí informace podle § 6 odst. 2 zákona - přímé poskytnutí, ne odkaz, se považuje za nové podání.
  21. Opravné prostředky:
  22. Proti rozhodnutí o odmítnutí informace (i v případě nečinnosti) může žadatel podat odvolání ve lhůtě do 15 dnů od doručení rozhodnutí nebo marného uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (v případě nečinnosti).
    Odvolání se podává k OÚ, který rozhodnutí vydal nebo měl vydat.
    O odvolání proti rozhodnutí povinného subjektu rozhoduje povinný subjekt nejblíže vyššího stupně nadřízený povinnému subjektu, který rozhoduje nebo měl rozhodnutí vydat. O odvolání proti rozhodnutí OÚ o odmítnutí žádosti ve věci přenesené působnosti rozhoduje věcně příslušný referát městského úřadu Odry. O odvolání proti rozhodnutí Obce Vražné ve věcech samostatné působnosti rozhoduje obecní rada (starosta) nebo jiný orgán, který stanoví obecní zastupitelstvo (např. komise).
    Odvolací orgán rozhodne o odvolání do 15 dnů od předložení odvolání povinným subjektem. Jestliže v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodne, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým odvolání zamítl a napadené rozhodnutí potvrdil.
    Proti rozhodnutí o odvolání se nelze odvolat.
    Proti rozhodnutí ústředního orgánu státní správy o odmítnutí žádosti lze podat rozklad, o kterém rozhoduje vedoucí ústředního orgánu státní správy.
    Rozhodnutí o odvolání je přezkoumatelné soudem za podmínek stanovených v občanském soudním řádu.
  23. Formuláře:
  24. Typizované formuláře jsou k dispozici na obecním úřadě, ostatní formuláře jsou k dispozici ke stažení v rubrice úřední deska.
  25. Návody pro řešení nejdůležitějších životních situací:

  26. Nejdůležitější předpisy:
  27. Najdete zde

  28. Sazebník úhrad za poskytování informací:
  29. Připravujeme
  30. Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb.:
  31. Připravujeme
  32. Seznam organizací zřizovaných městem:
  33. Základní škola, příspěvková organizace