Profesionální telefonování - telefon pomocníkem

LYRIX Centrum s.r.o. Nový Jičín
Kurz zdokonalování působení na zákazníka
Profesionální telefonování - telefon pomocníkem
Cíl kurzu:
Získání informací o správných pravidlech telefonování. Pomoci vyřešit mnoho variant modelových situací, které mohou v praxi nastat (telefonovat kultivovaně, užívat psychologické poznatky při telefonování, atd.)
Komu je určen:
Asistentkám, obchodníkům, prodejcům a pracovníkům jiných profesí, využívajících telefon v praktickém životě.
Témata kurzu:
  • Příprava telefonního hovoru
  • Zásady správného telefonování
    - jak upoutat partnera
    - zvládání námitek
    - získání souhlasu
  • Přijímání telefonátů
  • Ukončení telefonního hovoru
  • Obtížní partneři a jak na ně
  • Analýza telefonátu
Metody výuky:
  1. Situační trénink
  2. Moderovaná diskuse
  3. Řešení modelových situací
  4. Rozsah:
    Jednodenní kurz.
    V případě, že Vás naše nabídka oslovila, zašleme Vám podrobnější projekt.