Profesionální telefonování - telefon pomocníkem
LYRIX Centrum s.r.o. Nový Jičín
Kurz zdokonalování působení na zákazníka
Profesionální telefonování - telefon pomocníkem
Cíl kurzu:
Získání informací o správných pravidlech telefonování. Pomoci vyřešit mnoho variant modelových situací, které mohou v praxi nastat (telefonovat kultivovaně, užívat psychologické poznatky při telefonování, atd.)
Komu je určen:
Asistentkám, obchodníkům, prodejcům a pracovníkům jiných profesí, využívajících telefon v praktickém životě.
Témata kurzu:
- Příprava telefonního hovoru
- Zásady správného telefonování
- jak upoutat partnera
- zvládání námitek
- získání souhlasu - Přijímání telefonátů
- Ukončení telefonního hovoru
- Obtížní partneři a jak na ně
- Analýza telefonátu
Metody výuky:
- Situační trénink
- Moderovaná diskuse
- Řešení modelových situací
Rozsah:
Jednodenní kurz.
V případě, že Vás naše nabídka oslovila, zašleme Vám podrobnější projekt.