Dovednosti obchodníka

LYRIX Centrum, s.r.o.

Kurzy vedené nedirektivním způsobem výuky

Dovednosti obchodníka

Zaměřujeme se na systémový přístup k rozvoji obchodních dovedností, a to hlavně z hlediska dlouhodobých potřeb celé obchodní činnosti, které zabezpečují schopnost konkurence na náročném trhu. Tímto přístupem je systematické ovlivňování lidí k trvalé snaze o vlastní seberozvoj v součinnosti s budováním spolupracujícího obchodního týmu a pocitu příslušnosti k firmě tak, aby zájmy společnosti byly co nejvíce i zájmy lidí v ní a opačně.

Klíčová slova:

účinná obchodní komunikace a obchodní dovednosti, týmová spolupráce , vytváření spolupracujícího týmu, pozitivní firemní klima, učení prožitkem, aktivní seberozvoj, videotrénink, moderovaná diskuse, pozitivní ovlivňování obchodních partnerů, facilitovaná skupinová práce.

Cílová skupina:

obchodní reprezentanti firmy, obchodní zástupci

Časový program:

celkem 24-26 hod., nejlépe ve 4-6 hodinových blocích

.

Absolvováním tohoto programu mohou účastníci získat tyto dovednosti a zkušenosti:

  • Komunikační dovednosti, které vedou k pozitivnímu ovlivňování jiných
  • Růst sebedůvěry a samostatnosti v práci s klienty a v týmové spolupráci
  • Určovat a hodnotit osobní cíle ve vztahu k jiným lidem, k práci, k postavení a výkonnosti v organizaci či firmě
  • Využívat týmové spolupráce pro podporu své profesionální činnosti
  • Umět používat ty komunikační dovednosti, vedoucí k úspěšnému obchodnímu jednání
  • Využívat své přednosti, poznávat své limity a vyvarovat se opakování chyb
  • Pozitivně vytvářet a ovlivňovat týmovou spolupráci a firemní klima

..

Témata a obsah kurzu:

  • Vliv osobnosti na komunikaci, techniky sebepoznání
  • Sociálně psychologická orientace člověka a její vliv na komunikaci
  • Rozvoj sebedůvěry a odvahy v prezentaci
  • Rozvoj komunikačních standardů, pozitivní ovlivňování jiných, verbální a neverbální komunikace
  • Analýza negativních komunikačních stylů, techniky překonávání konfliktů a námitek
  • Techniky a strategie obchodní komunikace
  • Význam budování týmu pro úspěšnost firmy
  • Skupinová práce a její vliv na rozvoj komunikačních a sociálních dovedností a zkušeností
  • Skupinová dynamika a možnosti jejího pozitivního ovlivnění pro firmu
  • Souvislosti mezi lidským a profesním přístupem k lidem ve firmě