Lačnovské skály - Trčkovy skály [ Horolezectví ]

Lačnovské skály
Okrajové skály na hřebeni Vizovických vrchů v blízkostí vrchu Vrátnice severně od obce Lačnov se dělí na tři útvary. Horní skála je vysoká asi 10 metrů a svou členitostí připomíná pískovce Prachovských skal. Prostřední skála má podobný charakter, je však užší. Dolní skála je nejvyšší, pravá část její stěny není však příliš pevná. Z hlediska ochrany přírody není lezení jinak omezeno.

Přístup:
Od Zlína za obcí Pozděchov vpravo na Trubiska k zámečku (sem autem) a po lesní cestě (žlutá značka) na hřeben na rozcestí modré a žluté. Doprava po žluté asi 10 minut na boční hřebínek až přímo k Horní skále. Z levého okraje skal strmým rozhraním lesa a paseky přibližně JV směrem asi 200 m na zarostlé temeno Prostřední skály. Od ní mírně vlevo od původního směru k potoku a kolem něj proti proudu k Dolní skále. K ní také přímo k rozcestí značek J směrem do lesa a ve spádnici (asi 400 m). Na rozcestí se žlutou se lze dostat také po modré od Čertových skal (60 minut cesty).

SOUVISEJÍCÍ ODKAZY

UMÍSTĚNÍ

DALŠÍ INFORMACE: http://www.lacnov.eu
Typ záznamu: Horolezectví
AKTUALIZACE: Eliška Černochová (Beskydy-Valašsko) org. 56, 09.03.2010 v 13:23 hodin